11 septembrie 2010

Sa bloggerim deci

Ma uit prin blogosfera si vad ca sunt o gramada de insi care au bloguri interesante. Spun ca pot avea si eu unul apoi ma apuc de treaba. Dupa ce creez blogul "cu de toate" si postez cateva articole, realizez ca nu prea am vizitatori. "Hmm ... ceva nu fac bine" imi spun eu. Incep sa ma documentez.

Aud de la profesionisti in ale blogging-ului ca trebuie sa te axezi pe o tema anume atunci cand ai un blog pe care vrei sa-l cresti mare.

Zic "Bine", imi aleg o tema, creez un alt blog si incep sa scriu. Scriu ce scriu si dupa aceea imi dau seama ca vreau sa vorbesc si despre altceva, ceva care este in afara temei blogului. Ma enervez. Dupa ce-mi trece, ma gandesc eu putin si ajung la conlcuzia ca si un blog pe doar cateva teme ar merge. Zis si facut, o iau de la inceput. Fac blogul, aleg temele subiectelor postate, pierd multe nopti si la sfarsit observ ca tot nu prea am vizitatori. Fir-ar ...

Nu ma dau batut. Imi storc creierul in continuare. Ce nu fac eu bine ? Navighez pe internet in cautarea raspunsului si la un moment dat mi se aprinde beculetul. Daca vreau sa am un blog care sa genereze mult trafic, trebuie sa-l fac in limba engleza. Bine, dar e o munca enorma aceea de a creea continut original in limba engleza (avand in vedere ca limba engleza nu e tocmai limba mea nativa). Gasesc destul de repede solutia ! O sa fac copy si paste de prin alte locuri (stiu ... foarte urat din partea mea). Cat de simplu este.

O iau de la capat. Creez blog, fac copy / paste la greu, pierd multe nopti cautand lucruri interesante care sa le pot pune la mine pe blog, apoi astept. Si astept, si astept si tot astept. Si vad ca Google nu-mi indexeaza blogul. Cad in genunchi si strig "De ce e lumea asta atat de cruda cu mine ?". Bineinteles ca nu-mi raspunde nimeni. Caut singur raspunsul si-l aflu intr-un final.

Google nu ma indexeaza din cauza ca am continut copiat. Si dupa cum stim cu totii, nu e frumos sa furi si sa profiti de munca altuia.

Concluzia la care am ajuns este aceea ca daca vrei sa ai un blog bun, trebuie ca pe langa timpul petrecut in fata monitorului cu degetele bagate in tastatura, sa depui si un picut de munca intelectuala. Continutul original al unui blog sau site va fi intotdeauna apreciat, indiferent daca acesta este in limba romana sau engleza sau oricare alta.

Si astfel s-a nascut blogul Blog de Treabă, un colt de net cinic, sarcastic, amuzant si cu o bogata valoare informationala. Un colt de net asa ... mai de gaşcă. Sa bloggerim deci !

Autorul si administratorul acestui blog este Capitanul BDT. Capitanul considera ca lucrurile pe care le va scrie sunt mai importante decat adevarata sa identitate asa ca toate articolele de pe http://blogdetreaba.blogspot.com vor fi semnate cu acest pseudonim.

Long Live !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu